lauantai 3. syyskuuta 2011

Kuvia ja uusia juttuja

No niin, nyt olisi sitten kuvamateriaalia. Älkää säikähtäkö, olkaa niin ystävällisiä. :) Hieman kyllä harmittaa, kun en tullut ottaneeksi kuvia alkutilanteesta, kai 6kg painavammasta olisi jotain muutoksia tapahtunut?

Teen tänne blogiin myös muutaman uuden välilehden. Kuvat-välilehdelle tulevat nämä kuvat, ja sitten uusia edistyskuvia sitä mukaa kun otan niitä. Mitä sanotte, olisiko parempi ottaa kuvia tietyin pudotusvälein (esim. -5kg) vai kerran kuukaudessa. Mitat-välilehdelle lisään sitten mittanauhailun tuloksia, niitäkään ei ikävä kyllä ole alkutilanteesta lähtien, mutta tästä lähtien otan mitat kerran kuussa aina kuun 1. päivänä. Kolmas välilehti tulee olemaan syksyn liikuntahaaste-välilehti. Aika monessa blogissa on seikkaillut kiloklubin foorumilta lähtenyt haaste, jossa tavoitteena on 1.9-31.12 välisenä aikana saada 60 liikuntapäivää (30min liikuntaa/päivä) täyteen. Koska harvemmin kk-foorumilla pyörin, laittelen noita liikuntoja joko ajantasaisesti tai heiaheiasta kopioimalla tänne. :)

3 kommenttia:

  1. Näytät kyllä tosi sopusuhtaiselta, ei uskoisi että painoa on n. 100kg. Mullakin on pyörinyt mielessä kuvien ottaminen, en ole vaan saanut vielä toteutettua.

    VastaaPoista
  2. Just kävin samaa kommentoimassa tuonne kuvasivulle. :D

    VastaaPoista
  3. Ninni: kiitos :) Mä olen 170cm pitkä. Mun mielestä aiemmin, kun olen ollut n. 85-90kg painava (eli 10-20kg ylipainoinen!), olen kuullut usein kommenttia, että "et sä oo yhtään läski", eli jotenkin minulla kai läskit jakautuvat tasaisesti joka paikkaan? :D Jos jostain tuo 6kg mitä nyt on lähtenyt, niin se on lähtenyt mahasta.

    VastaaPoista