tiistai 17. tammikuuta 2012

Pilatesta ja pienemistä

Tänään käytiin farkkuostoksilla. Ilokseni olin huomannut, että nykyiset farkut alkavat kaivata henkseleitä. Farkut, jotka kesällä jättivät kammottavat punaiset rannut vyötärölle, valuvat nyt alaspäin. Niinpä päätin tarvitsevani uudet. Ja mitä sainkaan tehdä, edellisten 46-kokoisten farkkujen sijaan sain ostaa kokoa 44. Eikä tarvinnut ostaa niitä, missä suurinta kokoa oli vielä jäljellä. Nyt oli valikoimaa. Ja kuinka paljon sitä valikoimaa onkaan sitten, kun kutistun vielä lisää?

Ei se kuitenkaan sovi, ei ainakaan tissien kohdalta.
Kuva: Lindex.fi


Kaupassa oli kaunis mekko. Suurin koko oli L. Tähän asti vaatekauppojen normaalimitoitetut yläosat eivät 99% tapauksissa sovi minulle, koska tissit ovat liian isot. Vaan ei tällä kertaa. Minä mahduin kokoon L - arvatkaa olinko onnellinen. Tosin rakas miehenikin on huomauttanut, että minun tissini ovat pienentyneet hieman. Toivottavasti eivät kutistu olemattomiin. 

Illalla oli ensimmäinen pilatestunti. Aloitin hienosti eksymällä väärään paikkaan, mutta löysin kuin löysinkin oikean salin sitten lopulta. Pilates oli.. erikoista. Erilaista. Se selvästikin vaatii useamman kerran harjoittelun ennen kuin siihen pääsee sisälle. Mutta pidin siitä. Ja vatsalihakset muistavat vieläkin - ja varmasti huomennakin tehneensä jotain. Odotan innolla ensi viikkoa ja seuraavaa kertaa. Tässä pääsee ihan eri lailla haastamaan itsensä ja lihaksensa kuin sillä, että kotona reuhtoo vatsalihasliikkeitä miljoona toistoa.

p.s. Sateenvarjomiehen blogista löytyy arvonta!

8 kommenttia:

  1. Toi on varmasti niin mahtava tunne, kun saat VALITA, mitä tahdot eikä tarvii ostaa sitä ainoaa, mikä sopii! Movitoi sua jatkamaan reippaasti :) Tosi hienoo, ooooo!! AALTOJA!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, mä en malta odottaa sitä, että mulla on ihan hilllittömästi vaihtoehtoja!

      Poista
  2. Minä niin suosittelen pilatesta! Eihän se mitään hikipäässä reuhtomista ole (jonka taas lasken oikeaksi liikunnaksi :)), mutta teho on uskomaton. Jo muutaman kerran jälkeen huomaa vaikutukset mm juoksuasentoon ja ryhtiin (minulla lisäksi selän hyvinvointiin). Minä jouduin aloittamaan pilateksen pakon edessä - aina parempi jos tajuaa itse :) Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä hauskaa, kun tunnin jälkeen mietti, että teinkö tosiaan jotain? Mutta kummasti vain kunto loppui kesken ilman hikeä ja hengästystä, mahtavaa!

      Poista
  3. Voi onnittelut onnistuneesta vaateostostelusta. Mulla kanssa on painon putoomisen myötä tullu tisseihin sellasia inhoja pitkittäisviiruja ei ne kovin pahasti näy mut varmaan kutistunu kasaan sisus kun nahka näyttää revenneen :/

    Pilates on huippua, rauhallista ja avaavaa :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos :) Oli kyllä tosi mukava kokemus tuo pilatestunti :)

    VastaaPoista
  5. Onnea uusista pienistä housuista :)

    VastaaPoista