sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Sumuinen sunnuntai

Tänään tein sitten pitkän lenkin. Minulle pitkän lenkin. Ensin hölkkäilin 5 kilometriä (aikaan 39 minuuttia - sisältäen yhden kävelypätkääkin), sitten 1.6 kilometriä taktiikalla hölkkää 2 puhelintolpan väliä ja kävellen 1. Eli lenkin yhteispituus 6.6km, aikaa meni 52 minuuttia. :) Olen aika tyytyväinen, tuolla kävelyn ja hölkän vaihtelulla sai kivasti lisäpituutta lenkkiin ilman, että tarvitsi ajaa itseään aivan äärirajoille.

Sääkin oli mitä mainioin lenkkeilyyn, kauniin sumuinen sunnuntai. Oli hiljaista, lenkin aikana en tainnut nähdä muuta elävää eläinten lisäksi. Kuuntelin linnunlaulua, tuulen suhinaa, omia askeleitani ja hengitystäni.

2 kommenttia:

  1. Mie oon kyllä vihreenä kateudesta tuolle siun juoksemiselle! :) 5 km hölkkäämistä...Hienoa!

    VastaaPoista
  2. Mä oon kyllä aika ylpeä itsestäni. Varsinkin, kun aloitin ihan nollasta, 2 minuutin hölkkäkin oli melko tappavaa. Ja nyt menee 5 kilometriä! Ihanaa huomata edistyvänsä :)

    VastaaPoista