perjantai 7. lokakuuta 2011

Mittailuja ja faktatietoa

Day 30 - 10 facts about you! And now, what are your stats? 

Tänään mittailin kaikki lukemat uudestaan ja totesin luottavani enemmän vaakaan kuin mittanauhaan, sen verran epäröintiä oli. Mittasinko viimeksi tästä, vai vähän ylempää? Joka tapauksessa, tässä tuloksia (suluissa muutos 1.9 tilanteeseen)

vyötärö: 104cm (-5cm!)
lantio: 112cm (-2cm)
reisi: 66/66 (-1cm)
pohje: 40/39 (-1,5cm)
käsivarsi: n. 35cm tämä on muuten jotenkin käsittämättömän vaikea mitata yksin
rintojen päältä/rintojen alta: 112cm/90cm (-3cm/-4cm)

Ihan mukavilta tulokset kuulostavat, mutta tosiaan en ole aivan varma olenko mitannut täysin samoista kohtaa, joten tuloksissa voi olla senkin takia heittoja.

Ja niin, vaa'an lukemat olivat aamulla 98,7kg. Kahden viikon takaiseen lukemaan -0,5kg.

10 faktaa:

1. Halusin pienenä ballerinaksi ja luin innoissani kaikki baletista kertovat kirjat, jotka löysin. Sittemmin tajusin olevani liian pitkä ja painava ballerinaksi. Edelleen haaveilen, josko joskus pääsisin kokeilemaan aikuisbalettia (vaikka olenkin jäykkä kuin rautakanki).
2. Minulla on oma hevonen. En ole aivan varma, onko se tässä blogissa koskaan tullut esille. :D Mutta tosiaan, oma ruunanrupsukka löytyy omasta pihasta.
3. Harrastan intohimoisesti neulomista - tällä hetkellä kesken on vauvan villapaita, 3 paria sukkia ja yksi huivi.
4. Rakastan viherkasveja, mutta en taida olla mikään luonnonlahjakkuus. Tosin nyt en ole hetkeen saanut yhtäkään kasvia hengiltä, joten toivoa siis on, ehkä.
5. Minun pitäisi tälläkin hetkellä kirjoittaa opinnäytetyötä, mutta ilmeisesti blogi on paljon jännempi.
6. Olen oppinut käymään vaa'alla päivittäin hermostumatta ja huolestumatta painon muutoksista, mitä sitten, jos tänään vaaka näyttää 200g enemmän kuin eilen, se kuuluu asiaan.
7. Olen useiden ihmisten mielestä rohkea, sillä uskallan tehdä asioita yksin, ilman kaveria. Itse olen omasta mielestäni ujo, ja teen asioita yksin (harrastukset yms) ihan vain siksi, kun en löydä samanhenkisiä kavereita.
8. Pelkään puhelimella soittamista vieraille ihmisille. Hoidan asiat mieluiten sähköpostilla tai tekstiviestillä, puhelin on jotenkin kammottava laite.
9. Olen hulluna kenkiin. Varsinkin korkokenkiin.
10. Isona minusta tulee maitotilan emäntä.
 

4 kommenttia:

  1. Apua, mä oon varmaan mitannut reiden väärästä kohtaa kun näytti niin pieniä lukemia, mistä kohtaa se olisi tarkoitus mitata?

    Näitä 10 faktaa juttuja on hauska lukea :)

    terv. Ninni, joka halusi lapsena trapetsitaiteilijaksi

    VastaaPoista
  2. Tiedätkö, kun en mä tiedä! :D Mietin sitä ensimmäisellä kerralla kauan, että mistä kohtaa reisi kuuluu mitata. Mä mittasin sitten aika ylhäältä. Kai se on tärkeämpää mitata aina samasta kohtaa, mittasi sitten kapeammasta tai paksummasta kohtaa.

    Fatktat on kyllä kivoja, mutta aina joskus ihan hullun vaikeita keksiä, mitä itsestään kertois!

    VastaaPoista
  3. Brego, minulla on sama ongelma mittanauhan kanssa. Sen vuoksi olen toistaiseksi jättänyt sen sivuun ja luotan enemmän vaakaan. Toisaalta olen harmissani, ettei minulla ole tammikuisia jättilukuja sentteinä, olisihan niitä nyt mukava taivastella :)

    Hienosti olet kutistunut, vaa'allakin. Siitä lämpimät onnittelut!

    Auringonsäteiden voimaannuttavaa valoa syksyysi!

    VastaaPoista
  4. Kiitos :) Mä yritän nyt kuitenkin aina silloin tällöin, kerran kuussa, testailla tuota mittanauhaa. Jospa mittauspaikat jäisivät mieleen? Onneksi minulla on paljon luomia, joita pitää kiintopisteitä. "vyötärö tuon navan yläpuolella olevan luomen kohdalta" jne.

    VastaaPoista